Piešimo ant vandens moko E. Jokubkienė |
Ugdymo procesui didžiausią poveikį turi
vaiką ugdantis pedagogas. Jis parenka atitinkamas ugdymo priemones ir
būdus. Priemonių ir ugdymo metodų
sukurta daug, tačiau mokytojui reikia gebėti atrinkti tai, kas tinkamiausia jo
klasei, surasti informaciją, kuri yra naudinga ir prasminga, surasti tai, kas
priimtiniausia čia ir dabar.
Specialiųjų poreikių mokiniams dažnai sunku sukaupti dėmesį į vieną
dalyką, jie pratę prie nuolat kintančių vaizdų ir situacijų. Taigi, mokytojai
turi nuolat tobulėti, gilinti savo žinias, keistis. 2017- 04-12 dieną Alytaus
Dzūkijos pagrindinės mokyklos specialiųjų klasių mokytojos A. Zienkienė ir D.
Balčiūnienė organizavo seminarą „Priemonių įvairovė ir pritaikymas specialiųjų
poreikių mokinių ugdyme“. Juo siekta padėti
mokytojui paįvairinti savo darbą, labiau sudominti mokinius naujomis ir
įdomesnėmis ugdymo priemonėmis. Seminare savo gamintas priemones pristatė
logopedė G. Valatkienė, ergoterapeutė D. Vikertienė ir lavinamosios klasės
mokytoja I. Žvirblienė. I. Latvaitienė pristatė rinkinį „Bendraukime
simboliais“. Laisvoji mokytoja A. Galbuogienė papasakojo apie neformaliojo
ugdymo užsiėmimuose naudojamas priemones. Išmaniąja lenta naudotis mokė
mokytojai I. Nedzinskienė ir T. Gurskis. IKT taikymo galimybes pamokose pristatė mokytojos J. Savukynienė ir S.
Gavelienė, kurių metu dalyviai galėjo praktiškai išbandyti skaitmeninę mokymo priemonę "Išmanieji robotai", "Purpose games" užduotis, susipažino su Tagxedo, MindMup, Prezi programomis. Didelio susidomėjimo sulaukė viešnia iš VŠĮ Meno terapijos ir
socializacijos instituto „VYTA“ laikinai einanti direktoriaus pareigas Evelina
Jokubkienė. Jos pranešimas buvo „Negalės
įveikimas bei socializacija pasitelkiant tapymą ant vandens“.